Тростянецька Філія №4
І-ІІ ступенів
ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3

Ср, 16.10.2019, 11:51
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Файли
Нормативно-правова база [3]
Плани роботи [2]
З досвіду роботи [6]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2019 » Жовтень » 9 » Адаптація першокласників
13:07
Адаптація першокласників

   Адаптація першокласників до навчання у школі - одна з найактуальніших проблем дитячої психології. По-перше, тому, що в ході адаптації до шкільного навчання дитина отримує орієнтацію в системі поведінки, яка надовго визначає подальшу долю її розвитку. По-друге, протягом цього процесу формується учнівський колектив із певним рівнем соціально-психологічної згуртованості. Взаємини у шкільному класі виступають могутнім засобом залучення дитини до нових соціальних функцій, культури, норм поведінки, характерних для школи. За найпоширенішим тлумаченням, шкільна адаптація - це пристосування  до нової системи соціальних умов, стосунків, вимог.    Мета адаптаційного періоду в 1-му класі: створення у дитини уявлення про школу як місце, де вона буде прийнята і сприйнята такою, якою вона є з усіма своїми почуттями, думками, знаннями, проблемами. 

      Для попередження можливих негативних явищ на цьому етапі та виявлення труднощів адаптації психологом закладу було проведено психологічне дослідження, метою якого було виявлення загальних зон труднощів у період  адаптації першокласників до навчання у школі.

    8 жовтня 2019 року на батьківських зборах психолог закладу Ковальова Л.С. ознайомила батьків із поняттям "адаптація", "дезадаптація "та надала рекомендації, як зняти психоемоційне напруження у дітей в даний період.

 

Переглядів: 8 | Додав: Ковальова | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Фотоальбом
Copyright MyCorp © 2019