Тростянецька Філія №4
І-ІІ ступенів
ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3

Ср, 26.02.2020, 01:12
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Файли
Нормативно-правова база [3]
Плани роботи [3]
З досвіду роботи [6]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Вересень » 28 » Адаптація першокласників
12:04
Адаптація першокласників

 

Увага! Адаптація

 

    Практичним психологом школи Ковальовою Л.С. протягом вересня  2015-2016 н .р. було проведене дослідження процесу адаптації в учнів 1А та 1Б класу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати проведення

процесу адаптації учнів 1А класу

Тростянецької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4

вересень

2015-2016 н. р.

Параметри

Мета

Інструментарій

Висновок

1

Мотивація навчання

Вивчення ставлення дітей до школи та рівень шкільної тривожності

1. Проективний метод «Мотивація навчання» (Гінзбург)

2.Проективний метод «Мій клас» (Лусканова)

За попередніми даними високий рівень готовності до школи  мають 60% учнів, 35% середній, 1% низький.

В дітей є бажання ходити до школи. В учнів сформоване відношення до вчителя як до дорослого , що володіє особливими соціальними функціями, в дітей присутнє бажання працювати з вчителем. Школа приваблює першокласників можливістю отримати нові знання.

2

Адаптація до навчання

Вивчення рівня адаптованості учнів до умов шкільного навчання

Методика «Будиночки» (Орєхова)

 За результатами проективної методики “Будиночки” низький ВК (вегетативний коефіцієнт) мають 0% учнів.

30% дітей мають ВК від 0,51 – 0,91, що свідчить про стан оптимальної працездатності, який відбувається за рахунок періодичного зниження активності. Даним учням необхідна оптимізація режиму праці і відпочинку.

70% дітей мають оптимальну працездатність, відрізняються бадьорістю, здоровою активністю, готовністю до енерговитрат. Навантаження цих учнів відповідають їх можливостям.

Занадто високий ВК  мають 0%.

 

 

3

Емоційна сфера

Вивчення емоційної зрілості учнів

Метод «Дерево» (Лампенов)

Учні вміють ставити цілі, приймати самостійні рішення. В дітей сформовані передумови навчальної діяльності , такі, як вміння уважно слухати й точно виконувати вказівки дорослого, самостійно виконувати завдання за зразком. Сформована довільність психічних процесів, наявне емоцій-позитивне відношення до навчання в школі. В деяких учнів присутні прояви надмірної тривожності.

 Високий рівень показали 73% першокласників, 26% середній рівень, низький 1%.

                          

 

 

Переглядів: 293 | Додав: Ковальова | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Фотоальбом
Copyright MyCorp © 2020