Тростянецька Філія №4
І-ІІ ступенів
ЗЗСО І-ІІІ ступенів №3

Ср, 16.10.2019, 11:28
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Файли
Нормативно-правова база [3]
Плани роботи [2]
З досвіду роботи [6]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Роль  методичних заходів в підвищенні якості освіти

     Орієнтуючись на гуманізацію навчання, на формування особистості учня, визнання її цінності та необхідності для сучасного суспільства, ми насамперед повинні пам'ятати, що вона формується особистістю самого вчителя. Тому необхідно створити всі умови для росту професійної майстерності педагога. А для цього необхідна діюча й ефективна структура методичної служби в навчальному закладі. Майстерність учителя формується через постійне, систематичне професійне навчання на місцях. Отже, методична робота - найважливіша ланка системи безперервного навчання членів педагогічного колективу школи.

      Змістовна організація методичної роботи в школі дає можливість членам педагогічного колективу не тільки брати участь у реалізації вже готових програм, а й у їхньому плануванні та розробці, в апробації експериментів та інновацій, постійно стимулюючи розвиток творчого потенціалу вчителів, спрямованого на формування та розвиток особистості учня.

      Майбутнє  школи багато в чому залежить від кадрів, від самих педагогів.

     Саме підвищення компетентності, професіоналізму вчителя - одна з найважливіших умов підвищення якості освіти.

 

     Оскільки глибинною основою професійних умінь є професійно-особистісні якості вчителів, до завдань методичної роботи школи належать:

  • удосконалювання, збагачення знань педагогів (маються на увазі знання, різні за змістом: предметні, частково-методичні, дидактичні, виховні, психологічні, етичні, загальнокультурні);
  • розвиток світогляду, професійно-ціннісних орієнтацій, переконань учителів, адекватних завданням розвитку школи;
  • розвиток мотивів професійної творчої діяльності вчителів (мова йде про розвиток найважливіших мотивів педагогічної творчості, любові до дітей, захопленості предметом, потреби в самореалізації тощо);
  • розвиток стійких ідейно-моральних якостей особистості (адже методична робота передбачає не тільки навчання, а й виховання педагога, розвиток його переконаності, людяності, принциповості, щиросердечної щедрості);
  • розвиток сучасного, діалектичного стилю педагогічного мислення вчителя, таких його рис, як системність, комплексність, конкретність, почуття міри, гнучкість, мобільність і т. д.;
  • розвиток професійних навичок, педагогічної техніки, виконавської майстерності (мова йде про такі сторони педагогічної техніки, як техніка вербальної та невербальної комунікації, спілкування зі школярами, навички застосування різних засобів навчання й виховання, включаючи такі складні та сучасні пристрої, як ЕОМ, відеомагнітофони тощо);
  • розвиток культури емоцій та вольових проявів учителів, саморегуляції діяльності;
  • розвиток готовності до професійного самовдосконалення, роботи над собою.

 

     Інфантильний учитель, такий, який не розвивається, ніколи не виховає творчу особистість, боягузові не під силу підвищити сміливість; він не вміє адаптуватися, не володіє комунікативними навичками, не здатний знайти своє місце в соціумі, не навчить цьому учнів.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Фотоальбом
Copyright MyCorp © 2019